I. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
- Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim, spoločnosťou Nature Beauty, s.r.o., ktorá prevádzkuje internetové stránky: https://www.naturebeauty.sk/ a https://www.ecobeauty.sk/
- Kupujúcim je každá osoba, ktorá v internetovom obchode spracuje a odošle objednávku na tovar.
- Objednávkou sa rozumie odoslaný objednávkový formulár, ktorý obsahuje informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky obchodu a cenu tohto tovaru, odoslaný na adresu predávajúceho.
II. Objednávka, uzatvorenie zmluvy, odstúpenie od zmluvy
- Podmienkou platnosti objednávky je úplne a pravdivé vyplnenie všetkých požadovaných náležitostí a údajov. Každá objednávka musí obsahovať: meno kupujúceho, poštovú adresu, telefónne číslo, predmet objednávky, dátum vystavenia objednávky, spôsob úhrady, spôsob zaslania tovaru.
- Všetky prijaté objednávky sa považujú za záväzné.
- Kupujúci má právo objednávku stornovať, a to iba v deň vystavenia objednávky a v prípade, že produkty neboli ešte predávajúcim fakturované. Objednávku je možné stornovať telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom ). Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou ( e-mailom).
- Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Náklady na vrátenie tovaru znáša sám kupujúci, ktorý je povinný zaslať nepoškodený a neotvorený tovar na adresu spoločnosti.
- Predávajúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, ak objednaný tovar nie je možné dodať v cene alebo v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami a nedohodne sa s kupujúcim na náhradnom plnení, alebo ak si kupujúci nesplní povinnosti spojené s realizáciou objednávky.
III. Dodacie podmienky
- Miestom plnenia zmluvy sa rozumie sídlo (bydlisko) kupujúceho uvedené v registračnom formulári obchodu. Tovar bude dodaný predávajúcim s využitím služieb tretích subjektov (pošta, kuriérska služba).
- Predávajúci dodá tovar kupujúcemu po prijatí objednávky čo možno v najkratšej dobe, dodacie lehoty sú uvedené na web stránke predávajúceho. Kupujúci si je vedomý, že pri plnení záväzkov predávajúceho majú uvádzané termíny dodávok orientačný charakter. V prípade, že predávajúci nie je schopný v dohodnutom termíne dodať kupujúcemu všetok objednaný tovar, upovedomí o tejto veci v čo najkratšom čase kupujúceho a oznámi mu predpokladaný termín dodania objednaného tovaru alebo mu navrhne dodanie alternatívneho tovaru.
- Tovar je pri doprave bezpečne zabalený v škatuli a prelepený páskou. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať kompletnosť zásielky a fyzickú neporušenosť. Pokiaľ je zásielka zničená alebo viditeľne poškodená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať prevádzkovateľa. Akékoľvek neskoršie reklamácie na fyzické porušenie tovaru a množstvo nebudú akceptované. Prepravné náklady v cene tovaru nie sú zahrnuté. Cena za dopravu sa účtuje podľa platného cenníka, ktorý je uvedený na stránke e-shopu. V prípade, že je tovar na sklade, sa objednávky realizujú okamžite. V prípade, že sa tovar nedistribuoval z dôvodu nedostatku na sklade, distribuuje sa okamžite po jeho dodaní na sklad.
Expedičné lehoty, poštovné – je presne uvedené pri každej objednávke
Expedičné lehoty – sú presne uvedené pri každej objednávke
IV. Kúpna cena, platby
- Ceny, ktoré sú uvedené na stránkach obchodu platia výhradne pre nákup prostredníctvom obchodného systému a sú s DPH. Dopravné nie je súčasťou ceny, ak nie je uvedené inak. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar za cenu platnú v čase objednania tovaru.
- Spôsoby platby
– Dobierka (zásielková služba), len v krajinách, kde je služba dostupná
Akciové ceny uvedené v akciovej ponuke sú platné po dobu platnosti danej akcie. V prípade uplatnenia inej zľavy sa tieto zľavy nevzťahujú na akciový tovar uvedený v akciovej ponuke. Jednotlivé zľavy nie je možné sčítavať.
V. Záruka, reklamácie, vrátenie alebo výmena tovaru
- Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv je stanovená na minimálne 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy.
- Reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov.
- Kupujúci má právo v prípade doručenia poškodeného tovaru žiadať zrealizovať novú objednávku alebo vrátenie peňazí.
- Kupujúci má právo do 7 dní od dátumu doručenia v neporušenom stave vrátane dokladov, ktoré boli dodané a spolu s nimi tovar vrátiť bez udania dôvodu.
- V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil.
VI. Záverečné a prechodné ustanovenia
- Kupujúci odoslaním objednávky bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia „Všeobecných obchodných podmienok“ v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky.
- Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil a súhlasí s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
- Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito „Všeobecnými obchodnými podmienkami“ sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.
VII. REKLAMAČNÝ PORIADOK
- Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu ihneď po prevzatí prezrieť tovar. Prevzatím sa rozumie odovzdanie tovaru dopravcom (napr. pošta) zákazníkovi.
- V prípade zistenia rozdielu v druhu tovaru alebo v množstve s údajmi na faktúre a dodacom liste je nutné podať o tomto stavu správu predajcovi do troch pracovných dní od prevzatia.
- Kupujúci musí zistené chyby oznámiť predajcovi písomne na adresu predajcu. V oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby a musí uviesť nárok, ktorý si uplatňuje v dôsledku chyby.
- Kupujúci si môže v dôsledku chybnej zásielky uplatniť nasledujúce nároky: dodanie chýbajúceho tovaru – výmena chybného tovaru za tovar bezchybný – odstúpenie od zmluvy .
- K reklamácii je vo všetkých prípadoch nutné predložiť faktúru (dodací list) a predmetný reklamovaný tovar.
- Kupujúci pri uplatňovaní reklamácie vyplní reklamačný formulár a zašle ho adresu predajcu.
- V súlade so zákonom o Podomovom predaji a zásielkovom obchode, máte právo po doručení tovaru na
vrátenie zaplatenej čiastky za tento tovar, v prípade zaslania nepoškodeného a nepoužitého tovaru späť na našu adresu najneskôr do 7 dní od prevzatia tovaru od dopravcu. Čiastka zaplatená za tovar vám bude poukázaná poštovou poukážkou alebo bankovým prevodom bez zbytočného odkladu, hneď ako bude tovar doručený na našu adresu a bude spĺňať vyššie uvedené podmienky.
Adresa pre reklamácie:
Nature Beauty, s.r.o.
29.Augusta 5/A
811 07 Bratislava
V Bratislave, dňa 06.06.2020